niedziela, 29 kwietnia 2018

364. Co się ze mną dzieje? ZAFUL

Hej Kochani! Moje Perełki! Oj wieki! Och tak ! Nie było mnie tutaj już tyle czasu i na Waszych blogach też nie było mnie tyle czasu, że praktycznie zapomniałam jak to jest blogować regularnie. Na początku brakowało mi czasu i teraz też ledwo co znalazłam czas aby usiąść i spokojnie coś napisać. Dodatkowo jednak przyszedł również brak weny i motywacjii na prowadzenie bloga. Zaczeło się od biednego bloga, kiedy to nie miałam ochoty już nawet włączać laptopa. Potem przyszedł czas na Youtube, na którym też już pięknie osiadł kurz, a przecież mnóstwo filmików mam gotowych do obróbki, ale i już tego też nie do końca mi się chce robić. Ostatnie to przez myśl mi to nie przeszło, ale nawet mój Instagram podupadł. Nie mam ani czasu , ani ochoty robić zdjęć. Może upragnione Wakacje które niedługo nastąpią zmienią moje nastawienie i trochę naladują energii? Zobaczymy!




Moja praca aktualnie skupia moją całą uwagę i energię, dlatego myślę, że nie warto się szarpać na wszystkie strony i zajmować się wszystkim naraz bo życia nie starczy. Dlatego musiałam już parę decyzjii podjąć i to ostatecznych bo tak się składa, że życie nie pozwoli na to. Ze współprac Chińskich musiałam zrezygnować bo pomyślałam, że nie warto siedzieć godzinami i marnować czas aby dostać coś ' za darmo'. Już wolę sobie kupić coś firmowego niż marnować ten cenny dla mnie czas ! Crafty i sztuka narazie kompletnie odpadają. Schowałam wszystkie farby, pędzle, ołówki itp do schowka razem z biórkiem,a całą pracownię oddałam Mężowi , aby miał swój warsztat rowerowy. Jeżeli chodzi o to przy czym zostaje to napewno tworzenie makijaży i może jakieś rysowanie w artjournalu. To na tyle co mogę sobie pozwolić. Chce się bardziej rozwijać zawodowo jako stylistka paznokci i Kocham Salon w którym pracuje. Mam najlepszą Szefową na świecie i czuję się wielką szczęściarą. Bo do żadnej pracy tak nie chciało mi się isć jak do tej. Uważam, że mam niezły dar od losu, bo to moja najlepsza praca! A z powodu tego że ciągle się rozwijam i szkole w paznokciach , mój blog i Instagram, youtube nabierze właśnie tylko takiego charakteru. Makijażu i Paznokci. Uważam, że to mnie spełni i nie do końca będe musiała ze wszystkiego rezygnować.






A o to parę pazurów , które zrobiłam w salonie. Dajcie znać które podobają Wam się najbardziej :*










A o to nasz nowy członek rodziny, nasz Skarb Tiger <3 


Rzeczy z Zaful w tym poście :


A teraz uciekam :* Do zobaczenia wkrótce, Buziaki


20 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, a jaka pupka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ten różowy sweterek, paznokcie są przepiękne, brak weny zdarza się każdemu choć ja właściwie zawsze już od 6 lat pisałam regularnie Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, że znalazłaś tak dobrą pracę! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymusia, kochanie! jak ja Cię rozumiem! u mnie brak czasu również zabija blogowe życie :( ale tak jak napisałś - trudno jest się szarpać na wszytskie strony. Pięknie wyglądasz i jestem zachwycona tymi pazurkami. Cuda! Buziaki kochana! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te paznokcie :) Widać, że jesteś artystyczną duszą:)
    I dobrze, że chcesz się rozwijać i skupić na jednej tematyce. Lepiej być dobrym w jednej rzeczy niż prawie dobrym w kilku.
    Mam nadzieję, że będziesz się częściej odzywać :)
    A piesek - Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko! Podoba mi się bardzo ten różowy sweterek, Paznokcie Wspaniałe,A Piesio jaki słodki - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że znalazłaś zajęcie, które kochasz i z chęcią i zapałem idziesz do pracy. To bardzo ważne i niewielu ludzi może sobie na ten luksus pozwolić. Paznokcie zrobione perfekcyjnie !!! Psina - cudna :)) Bardzo, bardzo Cię pozdrawiam Szymko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiger jest cudowny! Kochana współprace to nie tak że dostajesz za darmo.. bo oni mają reklamę, więc tak naprawdę to dla nich jest bardziej opłacalne i nigdy nie traktuj tego że za darmo bo poswiecasz na to swój prywatny czas. Paznokcie i ogólnie twoje prace jak zawsze piękne! Słońce pamiętaj nic na siłę to ma być przyjemność nie obowiązek. Daj sobie tyle czasu ile go potrzebujesz :* żyć też trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to już jest, ale spokojnie, nic na siłę :)
    Najważniejsze, że spełniasz się w nowej pracy, pazurki pięknie Ci wychodzą!
    Jaki uroczy ten Wasz nowy członek rodziny, cudny jest.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie paznokcie sa pieknie wykonane.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie robisz kochana. Pastelowy róż najlepsze, to drugie paznokciowe zdjęcie od dołu :) pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. A motivating discussion is worth comment. I believe that you
    should publish more about this issue, it may not
    be a taboo matter but generally folks don't discuss these topics.

    To the next! Many thanks!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten sweterek :) A na rower jest czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka odlotowa, a paznokcajnie? Ja najbardziej preferuję czerwone:-)) Cudownie, że się spełniasz:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie są kolory paznokci , wszystkie mi się podobają .Słodziak z nowego członka rodziny .Są takie dni kiedy brak weny, bądź pozytywnie nastawiona .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio padam ze zmęczenia - chyba przez przesilenie. Za dużo się może dzieje i nie mam czasu na kompa.
    Ps piękne pazurki - te różowe fantastyczne i takie muszelkowe ! eh :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piesek cudny :)nie spinaj się, na wszystko powoli przyjdzie czas, są rzeczy ważne i mniej ważne :) pazurki coraz piękniejsze :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladne paznokcie. Super, ze jestes zadowolona z pracy. Tak wlasnie powinno byc. Fajny piesek :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne ciuszki wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)