środa, 31 sierpnia 2016

{180} Mój pierwszy sutasz- Niebieski Wisior

Witajcie Moje Kochane Perełki :) Jak się miewacie? Ja właśnie w tej chwili zajadam się domowymi pierogami ruskimi i odpoczywam. Och tak, jak zwykle brakuję mi wypoczynku, ale bardo trudno z organizować sobie taki bezczynny czas kiedy tyle na głowie i tyle pomysłów w głowie :) Ale muszę powiedzieć, że czuję się taka szczęśliwa i  jest mi błogo ❤. Oczywiście tęskno mi za naszą piękną Polską, ale już niedługo to się zmieni. Dzisiaj napawam się radością i pozytywną energią i mam nadzieję, że zaczerpniecie jej ode mnie. Przesyłam Wam uśmiech, aby rozświetlił dziś Wasz ostatni dzień w Sierpniu co też dla mnie oznacza , że za 9 dni znowu zobaczę się z Moją Mamusią! Już tak nie mogę się doczekać! Przyjeżdża do nas więc na ten czas nie będzie mnie na blogu.
Przechodząc do temtu dzisiejszego postu zapraszam Was do obejrzenia wisiora jakiego zrobiłam w technice Sutasz. Wiem, że jest dużo błędów, ale to pierwsza taka moja praca i mam nadzieję, że znajdzie choć maleńkie uznanie w Waszych oczach :)







Kolorki mojego wisiora zaczerpnełam z mapki kolorów w Pomorze Craftuje dlatego Wisior zgłaszam na wyzwanie w Pomorze Craftuje >>>KLIK



Tak na koniec pragnę pochwalić się częścią prezentów jakie dostałam od ukochanych naszych dziewczyn blogerek  ❤


Poszewki od Diany



Chustecznik i zawieszka od Edytki


Piękne kolczyki od Justyny


Dziewczyny Moje Ukochane, jesteście wspaniałe !!Dziękuję Wam za wspaniałe prezenty, ale to tylko część prezentów jakie dziewczyny mnie obdarowywały, resztę pokażę następnym razem ❤

Udało mi się skończyć jeden projekt z Adele, ale nie do końca mi się podoba .... Ale oceńcie same Kochane 

zapraszam na swoją stronę na FB Ci którzy nie znają :) KLIK


A teraz uciekam Kochane Moje :* Zajrzę do Was wieczorkiem, miłego dnia 






37 komentarzy:

  1. Piękna praca, mam wrażenie, że wszystko co tworzysz jest niesamowite. Piszesz, że to pierwsza praca, a wygląda jakbyś już wiele takich wisiorów zrobiła. Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca sutaszowa i nie wygląda jak Twój pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy????? a wyszedł genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymko, witaj cieplo. Pierwsza praca, praca na 6 plus, praca genialna, praca od ktorej nie moge oderwac oczu, gdybys kiedys robila cos dla kogos, to ja kocham kolor fioletowy lub burgund, a takze fioletowy. Przepiekny ten Twoj wisior. Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Wisior. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Pozdrawiam Manhi

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko! Wisiorek jest wspaniały, nie widać żadnych błędów. Angeliko Ty wszystko wykonujesz perfekcyjnie.- Pozdrawiam Cię gorąco i życzę Ci miłego spotkania z Mamusią

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm na pierwszy to on mi wcale nie wyglada :)) Pieknie Ci ona wyszedl :)) Suuper ,ze Twoja Mama przyjedzie ,razem spedzicie czas :)) Portret Adele Cuuudny :))) A prezenty Piekne Szczesciara :)))) Buziaki :))
    Ps. Podziel sie pierogami :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. A więc przeżyłaś swój pierwszy raz z szyciem sutaszu :) jak złapałaś bakcyla to jeszcze troszkę i same cuda tu będziemy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę,że pierwszy!!!Jest rewelacyjny jak wszystkie Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, mój pierwszy sutasz jest zaczęty i tylko zaczęty. Leży w szufladzie od 4 lat :)) Gratuluję Debiutu.
    Prezenty masz czadowe, a swego projektu się czepiasz- ale to tylko świadczy o Twoim talencie :)
    Upajaj się Mamą. Dobrych chwil Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście bym go delikatnie podcieniowała (takie zboczenie chyba mam), ale to tylko w ramach dodatkowej kosmetyki :) ogólnie wyszło fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wisior! Super prezenty! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymciu, masz bardzo zdolne łapki, prześliczny wisior. Jestem urzeczona, sutaszowe hafty to wielka sztuka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy mówisz? To co będzie dalej. Bardzo udany debiut. Marzy mi się również odrobina takich umiejetności, lecz póki co to tylko marzenia. Kolorek wisiora kapitalny. Prezenty dostałas odjazdowe. Pozdrawiam serdecznie Szymciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze ja bym powiedziała że to nie pierwszy a jeden z wielu:) a adele jak żywa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały wisior!!
    Fajne prezenty dostałaś!!
    Adele - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace są genialne, chyba masz talent do wszystkiego :) Ja nie mam zielonego pojęcia o tej technice, więc wygląda ten wisior bajecznie :) A rysunek fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja zacznę od tyłu- jak to Ci się nie podoba??
    portret jest genialny!!!!!!!!!
    tak samo z wisiorem, próbowałam i wiem że nie jest łatwo, ale i tak bym się chciała nauczyć tylko ciągle brak czasu:(
    Twój bardzo mi się podoba.
    Wiem, że same jesteśmy największymi krytykami swojej twórczości, ale na początku zawsze widzimy jakieś błędy i na pewno następnym razem będzie już idealnie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny wisior!!! Wspaniałe prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu zacznę dziś od końca. Portret imitujący puzzle jest genialny , nie wiem co Ci w nim nie pasuje?? Prezenty dostałaś śliczne a tego wisiorka sutaszowego to Ci normalnie zazdroszczę. To technika do której zabieram się już trzeci rok. Mam dawno wszystko kupione tylko czasu ciągle bark. Podziwiam te sutaszowe cuda od dawna. Uważam że Twój wisiorek jak na debiut jest wprost genialny , dla mnie mistrzostwo Gratuluję !!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wisior i aż nie chce się wierzyć, że to pierwszy. Śliczna praca i piękna technika. Już od jakiegoś czasu jest na mojej liście, ale na razie czeka. Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, od razu skojarzył mi się z Morskim Okiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba sutasz - jest taki wyjątkowy - błyszczący - na bogato!
    świetnie CI wyszedł jak na pierwsze kroki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój pierwszy sutasz nie był nawet w połowie tak dobry... widać to nie dla mnie, ale jeszcze nie moja pora :-). Kolory świetne!
    A co w puzzlowej Adele nie tak? Mnie się bardzo podoba. Może nie jest tak realistyczna, bardziej komiksowa, ale naprawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Szymciu, jesteś świetna w kolejnej technice :) Wisiorek bardzo mi się podoba :) A Adel jest cudowna, pomysł z puzzlami bardzo ciekawy. Gratuluje również fajnych prezentów.
    Miłego weekendu i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No, no... chciałabym tak debiutować w sutaszu! Piękny! A co Adel... jestem zakochana w jej głosie, więc z chęcią bym taką damę sobie nad łóżkiem powiesiła :) cudna

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdolniacho Ty moja, czego się nie tkniesz to tworzysz cuda!Sama miałam zabrać się za sutasz i mam nawet materiały, ale czekam na ten czas;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny wisior! a prezenty są wspaniałe!!!!pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za co byś się nie zabrała, wychodzi cudo! Piękny ten wisior Kochana! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szymko, ale Ty skromna jesteś ! Wisior wygląda przepięknie !!! Jest naprawdę dobrze !!!
    Piękne prezenty dostałaś , tylko mnie się wydaje, że chyba coś przegapiłam... Pozdrawiam serdecznie i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. nie powiedziałabym ze to pierwsza praca, niesamowity wisiorek, zdolniacha z Ciebie:)
    ja swojej pierwszej pracy z sutaszu nawet nie odważyłabym się pokazać:):)tak wyglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję nowych umiejętności. Wisiorek wyszedł super. Gratuluję też wspaniałych prezentów. Jesteś szczęściarą :)))
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zacznę od portretu, bo te najbardziej mnie zachwycają u Ciebie. Nie znam się, ale na moje oko nie widzę w nim niedoskonałości najmniejszej, mnie on zachwyca. W ogóle wszystkie Twoje portrety, obrazy, które widzialam są obłędne.
    Teraz czas na wisior. Kolejny raz pokazałaś, że masz wiele talentów i za co się nie weźmiesz, robisz to perfekcyjnie.
    Ciepluteńkie pozdrowionka przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam, ja za sutasz się nie biorę.A portrety....ach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)