poniedziałek, 29 sierpnia 2016

{179} Recenzja Kosmetyków Oillan Active

Witajcie Kochaniutkie! Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na recenzję kosmetyków Oillan jakie ostatnio miałam okazję testować.

Kosmetyki Oillan są stworzone dla osób, które borykają się z suchą, wrażliwą i atopową skórą. Jeśli Wasze dotychczasowe kosmetyki nie spełnałniały Waszych wymagań, jestem pewna, że poniższe produty pozytywnie Was zaskoczą. Produkty Oillan to dermokosmetyki, które zawierają 100% bioaktywne składniki, które pomagają łagodzić podrażnienia, stany zapalne, alergie i odbudowują wartstwę ochronną skóry przy czym zapobiegają dalszym zmianom skóry.

Post szczególnie przeznaczony jest dla osób, które borykają się z suchą, wrażliwą skórą. Oraz taką, która cierpi na trądzik różowaty. W ostatnim czasie o obecnym trądziku dużo się mówi, ale mało jest wyjaśnienia i dokładych informacjii,  dlatego też serdecznie Was zapraszam na stronę drogadosiebie.pl/tradzik-rozowaty -KLIK , gdzie znajdziecie mnóstwo porad i wyjaśnień o trądziku różowatym, między innymi jakie są rodzaje, objawy i jak leczyć. Zapraszam





Do tego typu kosmetyków podchodziłam zwykle bardzo sceptycznie i nigdy nie uzyskiwałam, żadnych pozytywnych rezultatów. Aż w końcu wypróbowałam kosmetyki Oillan i jestem z nich bardzo zadowolona.




Kosmetyki Oillan dotarły do mnie w pięknym pudełku, a w nim otrzymałam :

Bioaktywny Balsam Kojąco-Ochronny
Bioaktywna Emulsja do Mycia i Kąpieli
Bioaktywny krem barierowy
Bioaktywna Emulsja S.O.S

Dodatkowo otrzymałam oryginalną, piękną kosmetyczkę firmy Oillan







Jak wiecie Kochane, mieszkam w Irlandii i woda jaką muszę się myć bardzo źle wpływa na mój stan skóry i cery. Woda jest twarda i niszczy moją skórę i włosy, przez co moja bariera ochronna została naruszona i dlatego mam skłonność do Alergii. Często sięgałam po dermokosmetyki, które są bardzło nawilżające. Niestety efekt był taki, że cała się kleiłam a nakładanie makijażu było katorgą. Jednakże kosmetyki Oillan okazały się rewelacyjne i muszę przyznać, że mówią prawdę! Rzeczywiście po nałożeniu dermokosmetyków Oillan odczuwam ulgę już po 1 sekundzie. 





Balsam jest rewelacyjny! Bardzo szybko się wchłania, nie klei się, nie zostawia żadnych śladów. Uwielbiam używać go po goleniu nóg, czy nawet po opalaniu bo przynosi bardzo przyjemne odczucie chłodzenia i ulgi. Moja skóra jest stale nawilżona, miękka i gładka.


 Składniki Aktywne:specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem* [masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki], olej z awokado, olej ze słodkich migdałów, D-pantenol.






Uwielbiam stosować ją pod prysznic, jest delikatna, łagodzi podrażnienia ( np. po opalaniu ) łagodzi świąd przy alergii. 

Składniki aktywne:specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem* [masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki], olej z awokado, olej arganowy.





Jest to jeden z moich ulubionych kremów nawilżających, jakie dotychczas stosowałam. Wspaniale reaguję na moją wrażliwą skórę, która cierpi na trądzik różowaty i popękane naczynka. Moja cera jest teraz miękka, świeża, znikneły zmiany, wszelkie podrażnienia poszły w nie pamięć i jest nawilżona bez klejenia się. Owy krem jest idealny pod makijaż, gdyż bardzo szybko się wchłania i fluid dobrze się rozprowadza.

Składniki aktywne: 10% specjalistycznego kompleksu bio-active dermasystem* [masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki] • alantoina • witamina E.





Mój Bejbuś na sam koniec, owy kompres jest mistrzowski. Jestem tak z niego zadowolona, że ciężko mi to ubrać w słowa. Bardzo często po zmywaniu, czy myciu rąk dostaje alergii od Irlandzkiej wody i wtedy pojawia się zaczerwienie i uporczywy świąd. Dlatego też byłam ciekawa jak kompresik zachowa się na mojej skórze i przyznać muszę, że byłam pozytywnie zaskoczona. Natychmiast po nałożeniu kompresu świąd przestał mi dokuczać i alergia już się nie pojawiła :) 

Składniki aktywne: 20% specjalistycznego kompleksu bio-active dermasystem* [masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki] • alantoina • witamina E.




Ogólna Moja opinia na temat dermokosmetyków Oillan Active jest jak bardziej pozytywna i daję 5/5 , jedyny minusik jest taki, że niestety te kosmetyki są bezzapachowe, ale coś za coś. Gorąco Wam Polecam!!
A Wy Kochane miałyście te produkty?
Buziaczki Kochane :*





14 komentarzy:

  1. Ja zawsze lubiłam produkty z tej marki, nie zawiodły mnie jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używałam, ale opis jest całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki! Nie miałam jeszcze! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki kompletnie nie znam, ale tak wychwalasz, że może się skuszę i spróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymciu bardzo fajnie napisałaś tą recenzję , kosmetyki mi nieznane, aczkolwiek chyba gdzieś mi mignęły w jakimś sklepie. Fajnie zapakowane to duży plus. A poza tym świetna Twoja fotka !!
    Pozdrawiam i miłego dnia Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne zdjęcia:D a Ty pozująca z mazidłami - bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale dzięki Tobie może wreszcie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super recenzja, ale ja tych kosmetyków jeszcze nawet nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam z tych produktów, a jakości wody współczuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę te markę, lecz jeszcze nic z niej nie miałam.
    Ale kosmetyki prezentują się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa, nie znam tej marki. Muszę się zainteresować. Również jestem alergikiem z ciągłymi problemami atopowymi. A brak zapachu to dla mnie zaleta. Gdyż jak tylko poczuję cos intensywnego to kicham i niestety nie mogę dalej takich kosmetyków używać. Dziękuję za informacje dość wyczerpujące. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja. Kosmetyków do tej pory nie znałam, ale może się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie, muszę wypróbować te cuda:) Mam wrażliwą cerę, trądzik różowaty i pękające naczynka, więc chyba to kosmetyki dla mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)