piątek, 12 sierpnia 2016

{176} Notes w stylu Fantasy

Witajcie Moje Kochane Perełki :) Jak się miewacie? Już prawie tydzień minął jak wróciliśmy z Wakacji....rany jak mi jest ciężko! Tak strasznie tęsknie za Moją Mamusią! Na całe szczęście przyjeżdża do Nas już we Wrześniu i nie mogę się jej znowu doczekać, ale ta cała rozłąka źle na mnie działa. Pamiętacie jak mówiłam, że w tym roku jedziemy do Najpiękniejszego ( według mnie ) miejsca na ziemi? I byliśmy , och byliśmy ! Wróciłam do domu, na Mazury, do Mrągowa, gdzie domem stał się również dla Mojego Szymcia Kochanego. W Polsce było wspaniale! Powietrze, klimat, wszystko takie domowe, swojskie. Czułam się tak dobrze! Mineło 9 lat jak mieszkam w Irlandii i czuję, że czas już wracać do Polski, wracać do domu :) A wtedy to i z Wami Kochane Moje mogłabym organizować spotkania :) Z po wakacyjnej depresjii nie mogę się wyrwać, ale musiałam coś zrobić. Mój Pączuś ze Szwagrem kładli nowe panele w sypialni, a ja tworzyłam mój notes specjalnie na wyzwanie. Kompletnie nie mam Weny na nic, ale jak zbaczyłam wywanie w Szufladzie postanowiłam spróbować. Babie lato jest dla mnie magicznym zjawiskiem. Te małe pajęczynki są takie delikatne i fantazyjne . Są jak aksamit, który jest niewinny jak puch i dlatego też stworzyłam Anioła, właśnie takiego delikatnego i niewinnego. Aniołek jest otoczony magiczną roślinnością, niemalże jesienną, która wita nas po upalnym lecie. Zapraszam do oglądania






Mój notes wykonałam z Modeliny i pomalowałam farbkami dla lepszego efektu .Wszystkie kolory inspirowane z palety Szuflady :) I jak Wam się podoba?
Mój notes zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>>KLIK



A teraz duża porcja zdjęć :) Zapraszam :)


z Moim Tatusiem Ukochanym :) 



Z Moim Teściem :)



Trufelek i Pączuś , czyli My :) 



Pączuś z Tatą w Grudziądzu 


Ratusz w Mrągowie 


Wisła w Grudziądzu 


Jezioro Czos w Mrągowie


Ach Piwko z sokiem mnn :) hahah 


Ja z Moją Naukochańszą Mamusią na Świecie !!! I wspaniałym pieskiem Whiskim :)


W końcu odważyłam się udać do fryzjera hihih :)


Grudziądz



Jezioro Magistrackie w Mrągowie 


Nasza Działeczka :) 


Z Tatusiem :) 


U Taty w Ogrodzie 


W Olsztynie 





Pączuś z Moją Mamusią 



Moja Rodzinka :)



Dobrze Kochaniutkie, ja uciekam już :) Jutro do Was zajrzę :) Buziaczki Kochane Moje :* 









44 komentarze:

  1. wspaniałe miałaś wakacje, a praca śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik piękny:) Zdjęcia z wakacji pozostawią niezapomniane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, Szymko, jakie to piękne! Dla mnie baśniowo:)
    Wspaniałe zdjęcia rodzinne nam pokazałaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny notes poczyniłas. Wakacje na Mazurach? Ślicznie. Pozdrowienia dla rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! Jak fajnie spędziłaś wakacje na Mazurach !!! Najważniejsze, że z rodziną !!! Notes ze śpiącym aniołem - cudny !!! Wszystkie szczegóły dopracowane - i piórka i włosy itp. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowww!!!Notes to mistrzostwo świata!!!Rewelacja!!!!Super spędziłaś urlop i na pewno ciężko Ci jest przyzwyczaić się do powrotu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne wakacje! Super notes! Miłego weekendu! Pozdrawiam serdecznie:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny notes, wakacje niesamowite :) kochana nie dziwię się że chcesz wracać :)
    Tulaski

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo fotek i notes.Fotki z wakacji sa sliczne i rodzinne.Notes zarabisty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymciu, cudownie wraca się do miejsc, które kochamy. Domyślam się, że tęsknisz, bo tutaj jest Twoje miejsce, ale życie różnie nam się układa i niestety musimy dokonywać wyborów, czasem trudnych.
    Prawda jest taka, że tam jest Wam łatwiej o pracę, o spełnianie swoich pasji, w kraju nadal jest pod tym względem bardzo ciężko.
    Ciesz się więc ze swojego życia, gdziekolwiek jesteś, bo wrócić zawsze możesz :)
    A aniołek... to jest najapetyczniejszy aniołek jakiego kiedykolwiek widziałam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było Was obejrzeć w tych wszystkich ujęciach. Widać, że się lubicie i kochacie. A Twój uśmiech jest taki pozytywny, że sama uśmiecham się do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita praca.Wszystkie dodatki kolory i kształty pięknie zebrane.Taki notesik
    to skarb .Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki notes mogłaś zrobić tylko Ty, niesamowite są włosy aniołka. Miałaś cudowne wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne wakacje z bliskimi. Fajnie się oglądało fotki. Notesik bardzo w stylu Szymkowym:) Czyli genialny. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymeczko, cieszę się razem z Tobą, że byłaś w Polsce, w rodzinnym domu, że miło spędziłaś czas z rodzicami;)Rozumiem Cię doskonale... Nostalgia... Ale, fajnie, że Mama do Ciebie przyjedzie;)I znowu będziecie jakiś czas razem;)A albumik fantastyczny! Jestem na bank pewna, że zajmie pierwsze miejsce w wyzwaniu, czego z całego serca Ci życzę;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny notes powstał - anielica sexi i subtelna ;)
    A zdjęcia super - wyglądacie jak gwiazdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Angeliko! Albumik wspaniały jak wszystkie Twoje prace, ten Aniołek jest taki słodziak. Wakacje miałaś wspaniałe, Ale gdzie jest lepiej niż U Mamy,tym bardziej jak się ma kochaną Mamę. Zdjęcia śliczne - Pozdrawiam Cię Serdecznie i wracaj do domku

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że mogłaś trochę pobyć w Polsce ze swoimi najbliższymi. Widać czas fantastycznie spędziliście :)
    A notes... no cudo, mi słów zabrakło. Anioł jest fantastyczny!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe ten aniołek to wcale nie jest taki niewinny;D
    ale jak zwykle wkład pracy powala a te detale!!
    Cudny notes!
    śliczne zdjęcia i miejsca, nie ma to jak dom rodzinny i rodzina:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia, wspaniały urlop :) świetna rodzinka :) ale notes jest absolutnie fenomenalny. Ty wiesz że ja mediowo nie bardzo się odnajduję więc tego typu praca zachywca mnie przeogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny notes! Masz może już jakiś pomysł, jak go zagospodarujesz, żeby się nie zmarnował? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna nasza Polska, nie dziwię się, że spędziłaś cudne wakacje. :) Notes jest obłędny, nie planujesz candy czy coś... ? :):) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. łoooo ; oo piękny notes! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś niesamowita! Bardzo oryginalna praca, trzymam kciuki z a wygrana w Wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że w wakacje nie miałaś czasu na nudę.
    Notes jest niesamowity!! Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły? Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzruszające musiały byc te spotkania , widać jaka miłość i energia bije z oczu najbliższych a notes - najlepszy , fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Notes fantastyczny, cudowny anioł :) Widać po zdjęciach, że wakacje się udały. Masz super rodzinkę !
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki piękny notes.Zrobiłaś cudeńko. Świetne zdjęcia rodzinne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna okładka!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Piękne włosy!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Okładka jest przecudna!!! Wspaniałe wakacje spędziłaś z rodzinką:) Piękne zdjęcia! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Okładka jest przecudowna ! Piękne wykonanie , podziwiam talent :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny notes! Gratuluję talentu!!! Świetne wakacje i przepiękne zdjęcia! Gorąco pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Szymciu ten Aniołeczek to bardzo zgrabniutki jest. Ślicznie go wykonałaś. Okładka jest przeurocza, ale ja bym chyba jednak zrobiła z niej obrazek na ścianę :-)
    Widać, że pobyt w Polsce był udany i naładował Wasze akumulatorki. Ja też byłam na Mazurach i odwiedziłam moich rodziców :-)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obrazek wyjątkowo magiczny, jestem zachwycona. Wspaniałe zdjęcia Szymciu, w tym błękitnym wianuszku wyglądasz jak rusałka. Po takich wakacjach pozostanie mnóstwo pięknych wspomnień. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki piękny ten notes :D Świetne fotki - widać, że super spędziłaś Polsce czas :-) xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale się napracowałas z tym notesem:0 Super wypady z najbliższymi, chyba nigdy tam nie byłam a juz na 100% z rodzinką:)

    OdpowiedzUsuń
  37. notes jest magiczny .... jak i Wasze zdjęcia wspólne;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać że wakacje się udały! fajna zdjęcia udało Ci się zrobić! Co do notesu to wow, po wrażeniem jestem że możesz coś takiego zrobić sama. Ja nawet nie wiedziałabym jak się za to zabrać. Ale wyszedł super! A nowa fryzura też bardzo fajna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne miałaś wakacje :)
    notes jest genialny, świetnie wygląda taka przestrzenna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest w nim magia :)
    Cieszę się, że wakacje Ci się w pełni udały :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy to są żmije, to co się ta wije wokół kamieni i stóp?! Rewelacja :)
    Zdjęcie z wiankiem cudowne!
    Rozumiem nostalgię po powrocie z wakacji. Ja mam inną- nie mogłam pojechać tam, gdzie chciałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)