sobota, 15 lutego 2014

{32}Kwadraty szydełkowe czyli kwadraty Babuni na szydełku

Witam wszystkich! I po Walentynkach! Mam nadzieje , ze dla was byly rownie rozkoszne jak dla mnie :) Spedzilismy caly dzien bardzo romantycznie wraz z mezem. Ja podarowalam dla mojego ukochanego wybrane figurki z warhammer shop i potrzebne farbki, a moj maz zrobil mi niesamowita niespodzianke w postaci wielkiego Misia , ktorego zdjecie zamieszczam ponizej.



Jest super ukochany, mieciutki i ma przeslodki sweterek. Ma na imie Ferdynant i nazywam go Fredzio ;) hahah. Strasznie sie cieszylam, bo pod zaslona mojej powaznej postawy wciaz drzemie we mnie dziecko. Wieczor spedzilismy w naszej ulubionej i najczesciej uczeszczanej restauracjii chinskiej. Po udanej uczcie udalismy sie do domu. Bylo wrecz cudownie . Ale dosyc juz tego romantyzmu, gdyz chcialabym wam pokazac kolejny ciekawy wzor na zrobienie kwadratu na szydelku. Oczywiscie owy kwadrat zostal uzyty do mojego pledu. Do skonczenia pledu jeszcze daleka droga, ale wierze, ze skoncze go juz niedlugo.





 Przedstawiam wam wzor na wypukly kwadrat szydelkowy.



pled na szydełku


 Jak wedlug schematu wykonujemy petelke, nastepnie 3 oczka lancuszka, slupek  ( ja zrobilam  po 3 slupki ) i za kazdym razem rodzielamy 3 oczkami lancuszka az do oczka scislego. W nastepnym rzedzie w czterech lukach musimy zrobic 5 slupkow, wszystko rozdzielamy 4 oczkami lancuszka. W nastepnym rzedzie robimy slupek w slupek z tym, ze w 4 lukach poprzedniego rzedu musimy zrobic oczko, slupek refeliowy i oczko. Kolejne robimy slupek w slupek robiac puste 'oczka' wykonane z 4 oczek lancuszka :) I koniec.

A tak wyglada moj progress w pledzie.

pled na szydełku

pled na szydełku

pled na szydełku



1 komentarz:

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)